På ridbanan 15e Maj

Idag blev det ett pass på banan i sällskap av Juliah med en otroligt slö Foxan.
Är så otroligt nöjd och glad över Flisan, nu sitter galoppen där också! fast det kan såklart gå ännu saktare, men den är där nu i alla fall.
Allt funkar så himla bra nu, är jätte kul att kunna jobba i alla 3 gångarter nu.
Är så stolt över att jag har nått mitt mål med Flisan på under 1 år.
Den 8onde Juni har jag haft mitt hjärta i ett helt år, och tills det hade jag tänkt mixtra ihop en film till er från året som gått, kan ju bara säga att det är en helt annan häst jag har idag än det flängiga varmblod jag satt upp på och provred för snart ett år sen.
Har mycket fler bilder, men dom kommer i filmen istället och dom dyker säkert upp i något inlägg.
 
/Sannah

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback