Kaos gårdag

Gårdagen var aningen kaos. En lös älghund hade nämligen ståndskall på mina hästar. jag var inte hemma när allt hände så min pappa fick rycka in. Som tur gick allt bra och ingen kom till skada men Rosa hade retat upp sig rejält på hunden som försökte bita henne i mulen. Båda hästarna var dock leriga upp till öronen då dom skenat runt i leran. Efter denna kaos dag bestämde jag att bara rida lite lösgörande den dagen. Hon skötte sig jätte bra och frustade på bra. Gick till våra hundar som också är älghundar och Rosa verkade inte vara rädd eller arg åt dom. Hon till och med sträckte sig fram med mulen till Ninja och söt som Ninja är slickade hon henne på mulen.
Ville försäkra mig om att hon inte hade blivit skräckslagen efter chocken i hagen.
 
/Juliah

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback