Hoppning

Idag står det hoppning på schemat!
förhoppningsvis har ridbanan torkat såpass mycket så det går, annars blir det uteritt istället.
Är första gången någonsin jag ska hoppa Flisan, känns jätte kul! Har löshoppat henne men jag har aldrig någonsin suttit på.
Är ett tag sen jag själv hoppade så vi får se hur det slutar haha.
Hade tänkt filma under tiden men tyvärr så har jag inte med min kamera.. men kanske ställer upp min otroligt bra mobil kamera och filmar lite.
Annars sen jag bloggade sist har det inte hänt så mycket, vi har flyttat ner hästarna till stugan så nu sover dom ute på nätterna, dom har såklart ett hus dom kan gå in och ut i när dom vill. Annars hade jag aldrig någonsin låtit Flisan sova ute eftersom hon fryser så himla lätt.. men det är ändå väldigt varmt på nätterna nu.
Aja, nu ska jag ner och fixa lite på ridbanan + fylla vatten åt hästisarna.
/Sannah

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback