Testar mig fram

Ursäkte för att jag bloggat lite dåligt men har varit väldigt mycket skoltimmar denna vecka. Men nu är det äntligen lov och iger testade jag faktiskt att rida på ett rakt eggbett. Har aldrig testat rida på det har endast haft det på longertränset då jag longerat med gummisnodd. En sak har slagit mig och det är att Rosa vill ha raka bett. Hon verkade trivas rätt bra på eggbettet dock är hon ju inte lite finkänslig som på gummikandaret men det går helt klart att samla till skolor osv. Idag blir det någ ingen ridning med tanke på att det är -20.
Så kommer nog nu i framtiden att växla mellan bettlöst,gummikandar och rakt eggbett beroende på vad jag ska göra.
(bild från arkivet)
/Juliah

Kommentarer
Postat av: Ebba

Superfin blogg! :D

Svar: Tack så jätte mycket :D
whisperinghorses.blogg.se

2013-03-02 @ 17:14:22
URL: http://northons.blogg.se/
Postat av: Maja

Jätte fin blogg ni har o jätte söta hästar med:)

Svar: Tack så jätte mycket!! :D
whisperinghorses.blogg.se

2013-03-03 @ 09:09:35
URL: http://majia.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback