LYCKLIG!!

Äntligen är underlaget på ridbanan klar. Min snälla far fixade det sista med traktorn idag. Som att plocka upp tuvhögar och plana till lite. Alltså det som gjorts är att vi bytt underlag från grs till sand/grus. Nu ska det bara sätta upp staketet och så ska den harvas lite grann. Jag red förövrigt Rosa idag medans det bara var +22..vi har haft +30 hela veckan så har inte ridit/kört då jag tycker det är djurplågeri. Men ikväll då det svalkar av lite tänkte jag och köra Hamrex. Rosa har inte riktigt varit fräsh och hon är fortfarande inte bra i magen ändå ger jag både hö och kraftfoder. Nåja har det inte blivit bra till på måndag får jag väl göra något drastiskt.
/Juliah

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback