Testat Pee Wee

Testade Pee Wee bettet på hamrex idag medan jag väntade på Ida. Var verkligen svinhalt på ridbanan så man fick ha tungan rätt i munen! Slet mig igår när vi var ut med skotrarna så varje gång han halkade till kändes det verkligen som en kniv i ryggen.. red inte han så länge utan ville bara känna på bettet. två goda nyheter var att han slutade tugga som en psyke. Han testade några gånger att gapa men då han kom igång slutade han. Varför gapar han? : Jag tror att han försöker få tag och bita i bettet. Då han tar med tungan och gör den till en boll och försöker pilla bettet längre in i munnen. För när det inte går så slutar han. Tänkte rida och tömköra på det bettet den här veckan och se vad som händer. Han verkade så fundersam efter ridturen.
 
Jag skrittade bara i de olika varven samt testade trava blev förvånad för när jag hoppade av såg jag att han hade börjat skumma om munnen och jag hade ändå bara skrittat runt på ridbanan i 10 min. Han brukar vara svår att få salivet att komma igång.
/Juliah

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback