Ponnyakuten

Okey, igår såg jag ponnyakuten del 1. Men satt bara och svor åt den. Allvarligt talat vad är det för problem med att inte kunna sitta ner i traven?. Den tjejen hade en helt perfekt ponny...Blir så jävla arg alltså. Hade jag fått äran att hjälpa henne hade jag försökt få in i hennes huvud att om man har en väldigt skumpig häst kan man bara ställa sig aningen. Nu menar jag ingen jävla fältsist utan bara just knipa med låren och trampa ner hälarna mer, samt luta sig lite bakåt då hon var väldigt framåtlutad..Och hon som inte galloperat på ett år,,för det första var hon både för stor och för tung för sin häst. När hon satt upp så satt hon sig dessutom med hela vikten på bakvalvet så hästen studsade iväg. Tycker att många verkar vara mer desperata efter att få vara med i tv än att fixa ett seriöst problem.
/Juliah

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback