Läxor

Idag är min läxdag. Jag försöker göra bort alla läxor på måndag så får hästarna vila. Ska iallfall ut och mocka snart. Har kollat efter nåt nytt foder till mina hästar eftersom de jag har nu är alldeles för dyrt i längden. Men det är lite klurigt med just foder tycker jag speciellt då mina hästar inte är i samma ålder heller. Rosa behöver ett foder som får henne att stanna i hullet och få lagomt med energi. Hamrex däremot behöver ett foder som är bra för hans hovar, ger han alla mineralar och energi han behöver men som samtidigt inte blir för "mastigt" då han är ganska hrmmn.. fet,,
Kom gärna med tips för foder är inte riktigt min grej..
/Juliah

Kommentarer
Postat av: Tussie & London - med drömmar om SM

Sv; Haha ;p Vilken fin design!

Svar: vad var erat problem? :)
whisperinghorses.blogg.se

2013-01-21 @ 18:57:03
URL: http://LONDONRYTTAREN.SE
Postat av: Tussie & London - med drömmar om SM

Sv; Hopprädd på ett lite.. speciellt sätt ;p

Svar: nå? :o
whisperinghorses.blogg.se

2013-01-21 @ 19:11:42
URL: http://LONDONRYTTAREN.SE

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback