isande vindar

Man kan verkligen säga att det var isande vindar idag. Min dag i sig har varit helt åt helvete pga länstrafiken,,jag har gråtit och svurit typ hela dagen och nu har jag dessutom åkt på en förkylning..Nog med mina problem..
Det är snöstorm här och snön tränger sig på överallt, stora snödrivor hindrar en från att gå ut. Men tog in hästarna så fort jag samlat lite energi. Tur att jag har världens bästa pojkvän som hjälper mig med mockning, utfodring osv.
 
Hamrex som inte hade täcke idag var aningen isig men inte så frusen, men slängde iallafall på ett fleecetäcke
.
/Juliah

Kommentarer
Postat av: stella och karolina

ar gärna med i vår frågestund :D


Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback