Haid

Jag tror inte jag har skrivit något om Haid tidigare?
Aja, i alla fall så var Haid min första häst, fick han i julklapp julen 2007.
Pappa och min låtsas mamma drog med mig till stallet tidigt på morgonen, när jag klev in i stallet så stog pappa och filmade, jag fattade såklart ingenting och gick bara och ställde mig bredvid honom, kollade runt lite sen såg jag att i boxen som alltid stått tom, där stog det en häst.
Inte vilken häst som helst heller, det var hästen jag hade gnällt om att vi skulle köpa i ett par veckor.
Jag fick 4 underbara år med Haid, tills sommaren 2011 då jag hade vuxit ur honom..
Så jag var alltså tvungen att sälja honom, eller jag var inte tvungen, men om jag inte hade gjort det hade han bara fått bli körd då och då, vilket inte hade varit så roligt för honom..
Visste aldrig att det skulle bli så himla jobbigt förrän vi hade skrivit på alla papper osv och transporten rullade ner från gården, tror aldrig någonsin att jag har gråtit så mycket i hela mitt liv..
Älskade påniihezt, jag saknar dig!♥
 
/Sannah

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback