Gummi kandar

Fick bettet jag beställde idag, testade och tyckte nästan det såg stort ut men det var lagomt. Beställde 11,5 men fick 12.. Det stod såklart 11,5 men när jag mätte det var det 12cm. Lite besviken faktiskt,, jaja testade det iallafall och kändes faktiskt jävligt bra att rida på det bettet. Hon verkade helt nöjd. Hon var aningen busig men var lättare än vanligt att plocka ihop då hon får sin il. Fick dessutom till en riktigt fin skolad trav samt terre a terre. Ska rida på det nu i några dar samt tvinga pojkvännen att filma så jag får se hur det ser ut:)
/Juliah

Kommentarer
Postat av: Fia- C A P A L L

Gummikandar? Är själva stången i gummi då, eller hur ser ett sådant ut? :-D

// Fia - C A P A L L
www.capall.blogg.se

Svar: Jo det är detta http://www.horsemeup.se/index.php/hastutrustning/bett/kandarstang-med-applesmak.html min häst tyckte om det :D passade på att klicka hem det då det kostade 139:- ord 459:-
whisperinghorses.blogg.se

2013-01-14 @ 19:32:27
URL: http://www.capall.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback