Djupa funderingar

Jag funderar på vad jag ska göra med Hamrex egentligen. Han är ju ingen ridhäst har problem med att ha bett i munnen. Han gillar ju körning med att han har problem med bett stör i det också eftersom han är alldeles för stark
på hackamore. Jag har ju tänk att tävla med honom till sommaren men känner att vi måste få bli starkare i ridningen. Idag när jag longerade var han otroligt missnöjd, Och verkade besvärad av bettet. Han gick bara och gapade och tuggade hela hela tiden. Kan ha berott på att han hade gummisnoddar också?
Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra med honom han är ju så pass "fölig"/barnslig så lek är väl hans favorit sysselsättning. Jag har haft mina funderingar att bara rida utan utrustning i korall eller på ridbanan. Det som är synd är att han inte går att rida ut själv och eftersom jag är ensam med hästarna så kan jag inte rida ut med Rosa och Hamrex tillsammans. Hamrex är minst sagt en speciell häst och jag måste ta mig en riktig funderare vad jag ska göra i framtiden med Hamrex.
/Juliah

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback