Bara lungt

Tog det rätt lungt idag med hästarna. Var helt slut för hade fått ta ut allt som heter ilska i mig när jag skulle fylla vatten i stallet. Alla har ju inte sån lyx med rinnande vatten i stallet ÄVEN fast jag har både vattenkoppar och diskho. Iallafall så hade slangen som jag brukar ha frusit och alla andra var för korta..Slösade bort minst 1,5 tim på det,, jag som tänkte fara och köra lassvagn med Hamrex. Fick bli en skritt tur med barbackagjorden istället.
Det var himla mysigt faktiskt, någonting som är roligt med Hamrex är att han är som en hund. Han stannar och luktar i plogkarmen och på vägen och kan stanna och stå stilla i 5min och bara lyssna.
 
Vi var riktigt färggranna idag då vi for ut. Synd att ingen såg oss ;)
Visst är han väldigt läcker i rosa ;)
/Juliah

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback