Nu är det avgjort

Nu är det avgjort jag kommer fortsätta rida på Hackamore på Hamrex iallfall så långt som det går. kan ju fortfarande tävla i E-klasser. Dock så är dom typ prova på klasser men får väl se hur långt vi tar oss nu i början kommer jag ju inte ha så mycket till förväntningar så kommer nog inte börja fundera så mycket på att ha ett bett i munnen på honom. Idag fick jag verkligen en ahaa upplevelse idag. Bla har jag och Hamrex haft problem med sidepass (skänkelvikning över bom) samt att backa. Och nu när jag rider på hackamore funkar ALLT. Tidigare har han bara krulat ihop halsen om man tog i bettet istället för att backa. Han är en helt annan häst att rida på hackamore!
bjuder på en gammal bild..
/Juliah

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback