Maria kurs

Var på kurs ikväll efter alla om och men. För just när vi skulle fara märkte jag att min sadel rasat!! PANIK!!
Det som hade hänt var att ena bossan lossnat från sitt fäste!! varför ska detta hända mig! Iallafall så slog det mig att jag kan ju låna Sannas dressyrsadel vilket jag också gjorde. Sigge(min farbror) lagade min sadel medans jag red mitt pass. Iallfall så gick det bra Rosa var som en ängel idag så himla snäll och lätt hanterlig och ännu mer ängel var Kalle som hjälpte mig i stressen! Har en del att tänka på sen kursen. Sadeln satt bra och Rosa verkade nöjd. Fick till några riktigt bra travfattningar.
Ska skritta henne imorn så hon inte får någon träningsverk.
 
Har ingen bild att bjuda på så slänger in en arkivbild
Blev btw sjukt olycklig då jag märkte att schabraket på bilden krymt i tvättet och inte passar..
/Juliah

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback