Jag hatar rubriker

Nu i ett par veckor har jag och Flisan haft en av våra sämre perioder, det har verkligen varit NOLL kommunikation.. hon har bara flängt omkring i traven och velat galopphera hela tiden och bara varit sådära allmänt het.

Men nu har det börjat gå bra igen, red ut en lång sväng i Lördags och sprang av henne och efter det jobbade hon jätte fint.

Söndag fick hon vila, och igår red jag på volten på gården och gjorde lite tempoväxlingar i skritt, höll på lite med ”pepparkakan” också, och hon skötte sig super!

Idag blev det granngården en sväng efter skolan, lägger upp bilder på vad jag köpte senare.

Kom till stallet för ett tag sen, ska fara och springa av Flisan igen eftersom att hon ska med till Krf imorgon, och om jag känner min häst rätt kommer hon vara helt tokig om jag inte springer av henne.. Blir även första gången hon kommer ridas i ridhus så det blir spännande att se hur hon reagerar på det!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback