Bett problem

ÅÅH jag får ångest då jag tänker på bett till Hamrex. Problemet är att han försöker lägga tungan över bettet och idag var han extremt jobbig. Även fast jag inte ens tar i tygeln. Sliter han i den och gör allt för att lägga tungan över. Detta gör han speciellt då han blir less. Och så gör han även då han inte ens har ett bett i munnen. Just nu sitter jag och kollar efter alla möjliga bett som kanske skulle passa. Har bett med tungfrihet,port,raka osv men inget faller i hans stil inte heller pee wee bettet. Så har därför tänkt sälja det då jag bara använt det 2 ggr..
Det som gör det svårt är att jag måste ha ett bett som är tillåtet i western helst inte stång nu i början.
 
Ska anmäla mig till en tävling i mars och får se om jag tävlar på hacket eftersom jag bara kommer
vara med i en E-klass. Men skulle kännas som en enorm lättnad att hitta ett bett han kanske funkar någolunda på.
Att han har ett tungfel är ju svårt att "bota" men man kan ju lösa det tillfälligt..
/Juliah

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback