Fullspäckat!

Igår hann jag avverka hela 3 hästar från att jag kommit hem vid 12. Hade bara 2 nationella sen slutade jag.
Hamrex: Blev en körtur inehållande av mycket trav. Han lyssnade väldigt bra.
Rosa: Tränade galoppombyten. Ska visa en jätte bra övning till det senare. Rosa taggade dock väldigt mycket och hoppade över bommen.. Bytena börjar faktiskt sitta rätt bra!!
Foxan: Red ut med Sannah. Blev lite trav men till mestadels galopp. Blev mycket skratt osv.
Nu när jag satt mig på Foxan så tänkte på hur mycket jag saknat den hästen.
Foxan är den hästen jag faktiskt började inse vad ridning och hästar betyder för mig. Foxan är en sån häst som alltid får en glad. Foxan var dessutom min första foderhäst :)
Svettig Rosa efter hårt galopp pass!
The typical öronbild :D
/Juliah
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

Hur har du fått dina hästar så vältränade? har dom alltid varit i så bra form eller hur har du gått tillväga? Måste man rida 7 dagar i veckan för att få sin häst smalare/ vältränad? :)

2013-04-27 @ 18:02:02

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback