Flitig tjej

 
 
 
 
har varit riktigt flitig idag. Har hunnit träna båda hästarna. Började med en körtur med Hamrex i stormen.
Han verkar så himla lycklig att slippa sina boots. Då han äntligen kan gå barfota utan att halka ihjäl sig eller börja ömma. Kändes riktigt bra och trots att det fladdrade presseningar och var cyklister och hundar efter vägarna så höll han sig i skinnet och var otroligt avslappnad. Ni vi väl var tillbaka och jag började fixa Rosa i ordning var klockan 19:30 vilket gjorde att jag blev smått i panik. Men sen tänkte jag. "Vad fan ska jag stressa uti?"
 
Så lindade ben och svans, bytte schabrak och bortade igenom henne noggrant.
Det stod galoppträning på passet. Vilket var ett bra val. Hon gick otroligt bra idag och hade en lugn och harmonisk
galopp. Tränade på volt eftersom det är där vi har som svårast då hon gärna kastar ut baken viker sig och bara springer. Måste verkligen be någon filma någon dag så ni kan få se hur vi förändrats.
Hon gjorde en jätte bra prestation och just nu vill jag bara springa till min instruktör och visa vad som hänt :)
 
/juliah

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Sv; Tack så mycket!

2013-04-20 @ 06:56:32
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback