Dubbelt så trött

Har hunnit träna båda hästarna idag först var jag som ett stöd till Idas häst på hennes ridbana. Så att Akbar skulle få träffa någon annan häst medans hon red en bana med koner osv. Rosa skötte sig exemplariskt!
 
Sedan for jag och köra med Hamrex för att få bort överskottsenergin till imorgon. Ida kom med Rejvar i sällskap. Även hon körde. Blev mycket trav träning eller ja faktiskt nästan bara trav. Tror det gjorde susen för honom. Senare ikväll ska han skuras, borstas och flätas. För imorgon är det ju tävling i Haparanda!
 
Sen något som kanske inte hör till häst ämnet, så när jag hade mockat klart och skulle gå och tömma skiten så såg jag att det rök som satan utanför vårat hus, och sen såg jag lågor! Då var den en vän till pappa som hade parkerat sin bil utanför våran hus som sen hade börjat brinna. Hetsigt säger jag bara.
/Juliah

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback