Är det över nu??

Tror nästan att Rosas 2 veckors högbrunst börjat avta nu! :D Jag kan medge att både hennes svans och bakben var i behov av dusch. Så tog mig tid igår kväll att tvätta rent. Efter att jag doppat svansen i ljummet vatten en gång var vattnet alldeles gult :S. Efter brunste brukar jag alltid tvätta upp henne eftersom jag brukar rida i sällskap med en hingst och det är ju väldigt onödigt då att hon går runt och luktar brunst, right?
 
Mitt bästa tips i en snuskig häst är: Horse Salong och ljummet vatten!
Hästarna blir lena och otroligt blanka. Man och svans går att reda ut med fingrarna hur lätt som helst :)
/Juliah

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback