Ahaa upplevelse

Igår red jag Rosa och som jag sa tidigare skulle jag börja träna mer balans. Så tog bort stigbyglarna direkt jag skrittat fram. Red på volt eftersom det var där jag hade svårigheter. Iallafall så var det någonting som hade hänt för kunde rida på volt utan stigbyglar helt utan problem. Jag som knappt kunde sitta kvar i skritt kunde nu trava och galoppera på volt. Detta var väldigt intressant och fick mig att tänka "vad har hänt, bara under en natt?"
Det intressanta är att Rosa går lättare att parare åt sidorna och att fi in i en piruett när jag rider utan stigbyglar.
Funderar fan på att ta bort dom helt ;) Finns typ bara fördelar. Förutom att jag inte kan ställa mig upp och lätta på hennes rygg.
/Juliah

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback