Presentation

Hej! mitt namn är Sannah, och jag är ny här på bloggen.
I vårat stall har vi 3 hästar, Border Fox, Popcorn och First Things First.
First Things First eller Flisan som hon kallas är min egen häst, hon är en f.d travare på 14 år. 
Just nu är hon under omskolning till klassisk dressyr/akademiskt. 
Har haft henne sen Juni i år, före henne så har jag haft ett gotlandsruss.
Border Fox eller Foxan som hon kallas är min låtsas mammas häst, hon börjar dock bli rätt så gammal nu så vi rider inte henne så ofta.  
Och Popcorn är min lillasysters shettis.
 

First Things First
ras: Varmblod
Mkh: Ca 165 
e: Smokin Yankee
u: Touch And Go

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback