Nya sadeln..

Idag när jag kom till stallet så hade pappa hämtat ut dressyrsadeln. 
Åhh.. kände mig som ett barn på julafton, haha..
Testade dock inte rida i den eftersom att det har spöregnat hela dagen.
Men vi har kollat så att den sitter bra osv, var lite rädd att den skulle kunna vara för liten men den satt helt perfekt! 
Ska rida i den imorgon och smörja upp den och lite sånt.
Förövrigt så var det en helt genomblöt och kall Flisan jag hämtade in idag, hon darrade till och med.
Så nu har vi bestämt att hästarna ska få börja sova inne på natten, äntligen!
Åker till stallet 8 och släpper ut dom, ska köra in spån och fixa massa så att dom kan sova inne, dom sover inne inatt också men hann inte börja fixa med spån och det ikväll så dom får klara sig med lite spån inatt.
 
Tog några bilder på sadeln med min kassa Iphone kamera.. men systemkameran åker med imorgon så ska fota bättre bilder då.
Det är i alla fall en Henri De Rivel Anthenor

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback