Min stora dröm

Jag ska berätta en sak till er. Min stora dröm är att få äga en andalusier. Jag vet att jag inte är ensam om att drömma om det! Den ska helst vara kritvit eller svart! Tycker att skimmlar är så vanliga.... Jag läser spanska för att så småning om kunna fara till spanien och se och få rida dom helt underbara hästarna. Jag lägger undan pengar till en andalusier också! Jag kommer defenitivt genomföra min dröm om det så ska ta 20 år! Men min plan är ju att köpa en andalusier efter Rosa! har suttit från kl 7 imorse och glott på olika andalusier-stuteri sidor och kolla på deras ston och hingstar. Jag kommer ju såklart att köpa ett föl då jag vill prägla hästen på mig.
-
Jag verkligen smälter för dom helt underbart vackra hästarna!
/ Juliah

Kommentarer
Postat av: Zandra

Men nu säger du ju emot dig själv, du vill ha en andalusier, men har varit inne på PRE stuterier?
Det är en jäkla skillnad då det är två olika saker.
Låter dock som ett mycket bra framtidsmål som jag varmt kan rekommendera =)

Svar: Jaa, sant det kanske skulle stå andalusier stuteri ;)
whisperinghorses.blogg.se

2012-09-30 @ 21:23:52
URL: http://zidressage.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback