Dagens arga smiley :@

Kommer ge dagens arga smiley till Rosa! :@ Hon var verkligen inte med idag på ridbanan. Hon var långt från koncentration, nej hon befann sig snarare på mars. Hon var allmänt jobbig och bara slet tyglarna ur händerna och bara allmänt tjorvade. Traven var mjuk och rund aningen snabb skritten var SNABB! och galoppen var för energisk. Jag orkade helt enkelt inte ta upp fighten med henne idag. Utan avslutade när jag fick en hygglig trav men var så arg så jag stoppade in henne i stallet sadlade av och gav dom mat och gick ut och gjorde hage istället för att sura åt henne. Tur att jag har en ful Hamrex som man inte kan vara ful åt när han står och fladdrade med läppen och bara ser allmänt glad och ful ut!
 
Bjuder på en bild då Rosa faktiskt går fint och tröstar mig med den.
 
// Juliah

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback