Tävlings säsong-2012

Jag och Rosa har haft ett ganska lyckat tävlings år. Första tävligen slutade på en 4a och 5e plats och tävligen därpå blev vi placerade som 3a i pleasure B! Och sista tävlingen för oss var i Haparanda. Min favoritplats att tävla på. Det är så fin anläggning där!och har alltid gått bra där! Iallafall så blev vi placerade som 4a två gånger och 5a en gång. Helt nöjd faktiskt sumpade dock en chans att bli riktigt bra placerad då jag glömde bort banan totalt... Men sånt händer. Det kommer inte bli några mer tävlingar för iår. Och får se om jag kommer tävla så mycket med henne under 2013 då jag tänkt lägga det på hyllan när hon faktiskt är 19år. Inte för att det märks men tycker inte hon ska behöva resa runt så mycket mer. Istället kommer jag satsa på att få ut Hamrex nästa tävligs säsong eller redan iår om det kommer några mer tävlingar.

 

Några bilder från olika tävlingar med Rosa.

 

 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback