Hatar rubriker..

I Söndags stog hästarna i vinterhagen, den är utan ström så Flisan stog och "töjde" på tråden hela dagen..
När jag kom ut och skulle flytta över dom till den andra hagen så hade hon lyckats trassla in tråden runt hovarna, så när jag försökte få lös tråden så blev den så spänd att en hel stolpe gick av! 
Så Flisan fick såklart panik när den knäcktes av och sprang rakt fram, och såklart så stog jag just då framför henne och höll i henne i bara grimman samtidigt som jag försökte ta bort tråden från framhovarna, så jag hann precis slänga mig åt sidan, men istället så sprang hon rakt på mina ben.. 
Direkt när hon hade sprungit iväg så ställde jag mig ju såklart upp och skulle försöka få fast henne och kolla så hon inte hade blivit skadad eller så.
Jag trodde först att jag hade brutit ena foten eller nåt eftersom den var helt avdomnad och lite sne, men det hade jag ju som tur var inte gjort.
Klarade mig med endast några blåmärken, vilket var riktigt tur eftersom det kunde ha gått mycket sämre.. 
Kunde dock inte stödja på ena benet på 1 dag men det har gått över nu. 
Hon lyckades trampa rakt på mitt vänsta knä då också, men har inte känt av det alls förrän nu då det har börjat göra förjävla ont när jag böjer det eller bara råkas peta lite på det.
Aja, hoppas att det inte ska vara nåt större fel i alla fall, har blivit ett stort jävla blåmärke också..
/Sannah

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback