Halsförlängare..

Kom just hem från stallet.
Var första gången jag var där i veckan eftersom jag har behövt plugga så mycket.. 
Och det första jag möttes av var Flisan som gnäggade när jag ropade på henne, gullishästen<3
Hade med mig Juliah eftersom jag skulle ha ridlektion.
Men istället så testade vi bara halsförlängare på henne.
I vanliga fall så är jag inte så mycket för att använda hjälptyglar..
Men eftersom att det ska gå lite snabbare nu när vi ska börja med traven så tänkte jag testa använda halsförlängare på henne.
Hade D-ringsbettet och det gick hur bra som helst.
Ska börja variera mellan att rida på Kimblewicket och D-ringet + halsförlängaren.
Efter jag hade ridit klart hade jag 3 boxar att mocka, behövdes ta in spån, fixas vatten och plocka upp efter Flisan som hade slängt täcken över hela golvet, haha.. 
När jag var klar med allt hade klockan redan blivit kring halv 8, hade tänkt hinna skruva på Flisan broddar men hann inte det så ska ta mig tid att fixa det på söndag istället.
Hade ingen bild från idag så bjuder på en från i September någon gång! 
 
/Sannah

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback