Fick bli en power walk

Idag hade jag sjukt mycket läxor så blev bara en power walk i sällskap med Hamrex. Han hängde dock inte riktigt med då han tyckte det var lika kul att titta på hus,fåglar,träd mm.. Iallfall så har jag världens fetaste skavsår efter den promenaden och det dumma var att jag kunde inte hitta ett enda ställe som jag kunde hoppa upp på han och rida hem istället för att få ont i varje steg man tar. Så man kan säga att jag gruvar mig för att gå ut i stallet nu och fixa in allting, för är verkligen smärtsamt att ta på sig skorna... aj aj aj 
Men det viktiga var iallafall att han fick komma ut !
/Juliah

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback