Pojkar och hästar

Varför är det bögigt med killar i hästsporten??
-Jo för att det anses vara en fjollig sport, och är man fjollig är man bög. Men är det fjolligt att lära sig ta ansvar om ett levande djur. Är det bögigt att vara i stallet och flirta med brudar. Är det bögigt att kunna manövrera ett levande djur på 600kg? enligt mitt tycke - Nä
men ändå är häst killar bög? Bög är man om man har en sexuell läggning åt andra killar med ett finare ord homosexuell. Förstår inte varför människor blandar ihop ridsporten med tidelag?? Är det för att det heter just "rida"?
Min pojkvän älskar mig och jag älskar hästar och han gillar väl dom också, Han rider och knogar på och hjälper alltid till i stallet och även han gillar att tjorva på lite med hästarna och gosa med dom. Så igår då jag städade åt hönorna smygfotade jag han lite då han höll på med hästarna och han kan stå för att han gillar hästar.
det var mitt tycke om killar i ridsporten.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback