Känslan som uppstår...

...när kälken lossnar från skaklarna och man glider förbi hästen som bara tittat på en som om man vore knäpp.
Hann faktiskt bli lite rädd då hela skiten lossnade. Jag hade just varit på en tur och det var verkligen jätte fint med norrsken och stjärnhimmel osv och då jag kommer hem och just då jag säger "proo" så lossnar kopplingen och jag glider förbi hästen ! Tur att jag har en klok och förståndig kille som står helt stilla men lite puls fick iallafall jag själv. Började tänka att tänk om det hade hänt i en nedförsbacke?? Bor ju i en dal så det är rätt backigt med mycket ned och upp backar. Har dock inte hunnit lista ut hur jag ska åtgälda det med det får bli morgondagens projekt har ju en ganska klyftig pappa som säkert kommer på någonting bra så inte det inträffar igen.
kopplingen lossnade helt enkelt..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback