Någonting jag måste ta tag i

Har nu länge tänk ta och börja rida Hamrex mer för nu vill jag ha en ny fräsh ridhäst. Han kan inte så jätte mycket inom ridningen så det blir ett ganska stort projekt. Men det kommer aldrig bli större än det jag gjorde med Rosa.
Jag är verkligen taggad till att få börja med han och jag kommer ge järnet för att föra över mina kunskaper jag fick från att omskola Rosa till akademisk häst. Hamrex bli lika fin känner att det kommer gå ännu smidigare då har redan har musklerna på rätt plats
Just nu är Hamrex

*trög för skänkeln
*"stark"
*"Krullar" lätt upp sig
*Har svårt för galopp
*Lyssnar mer på sin omgivning



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback