Inte närvarande

har varit dålig på att blogga nu på ett tag för har börjat sommar jobbet så hinner inte sitta vid datorn. Och så har Kalle varit här under en lång tid och vill inte sitta vid datorn då utan ängnar istället min sociala sida åt honom :)
ska försöka bli bättre på att blogga!!
Iallafall så red jag Rosa igår eller rättare sagt jag och Kalle red rosa igår. Hon var en aning skuttig igår då brunsten infallit,,puh säger jag bara. Men när kalle red henne var hon värre snäll men när jag red henne blev det heltplötsligt kul att leka dum ;) Men blev ändå rätt nöjd med hon och kan ju bjuda på någon bild.
Och någon bild då kalle red ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Använder använder du ridhjälm sällan/aldrig, eller har det bara varit så dom senaste gångerna? :)

2012-06-19 @ 23:58:44

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback