Blogg.se krånglar

Blogg.se krånglar jätte mycket men ska lägga in ett inlägg som EGENTLIGEN skulle ha publicerats igår,,suck
Igår longerade jag flisan med inspänningar. Hon har aldig haft det på sig men hon protesterade inte.
Jag brukar vara emot att använda inspänningar men Flisan behöver få en liten knuff för att förstå att hon inte är travare längre. Först longerade jag utan dom på i ca 7min sedan med dom på 3-4min och sen bytte jag varv och gjorde samma sak. Tillsist gjorde jag det i trav vilket funkade bättre än förväntat. Sannah har även bokat en dag i veckan då jag kommer hålla ridlektion för henne :) Så kul att sprida kunskaper !

Kommentarer
Postat av: linn

hej, jag tyckte bara att du skulle veta att jag tycker din blogg är azuuum! Fortsätt blogga på samma sätt och fortsätt älska hästar, för de e bäst, heheh :) fast ta på dig ridhjälmen ;)

Svar: Tack så jättemycket :D Jo jag försöker bli bättre på att ta på mig ridhjälmen ^^
whisperinghorses.blogg.se

2012-07-01 @ 01:21:28
Postat av: becka

Gud vad fin den var!! :)
Det kommer bli en skitfin häst när du är med och hjälper Sanna! :) <3

2012-07-01 @ 22:13:30
URL: http://bbeckiiz.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback