Veterinär tid

Imorgon kommer en veterinär hit hon ska först och främst vaccinera hästar för detta år och sedan ska hon kolla på Hamrex. Han har varkligen jätte dåliga hovar. Dom spricker och rasar sönder min hovslagare fick plasta ena bakhoven igår för att ens kunna stoppa en sko på honom.
Och nu till det underliga. Det är bara hans bakhovar som är dåliga!? Framhovarna är bra.
Ibland undrar jag om han belastar sig fel eller att han har brist eller någonting annat. Men han äter lusern,är väl byggd och jag vattnar hovarna varje dag,,
Men imorgon kanske jag får mer tips!! 
 
Behöver all hjälp jag kan få för ni vet vad ordspråket säget No Hoof, No Horse.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback