Info om igår

Gårdagens tävlingar gick som dom gick jag var inte alls nöjd. Rosa höll sig rätt så lugn även fast dom
höll på och skjuta och ha sig. Där emot tyckte hon en vagn var riktigt intressant.
Nåjja var ju med i pleasure c,d och B nivå och klev diskad från D för att Rosa började skolgaloppera och dom tyckte hon blev läskig. i C vet jag inte riktigt vad som hände blev typ 10 eller nå sånt. Sen i B blev jag 3a av 3 tävlande. Och i B var Rosa riktigt trött hon orkade inte ens trava i slutet hon var helt sjöblöt i svett. Stackars hästen. Hon ville verkligen hem efter det. För att inte tala om vad jag ville. Förra gången jag tävlade gick det svinbra MEN då red jag på Hackamore vilket man inte får göra i högre klasser...Så nu båste jag komma på nåt nytt vilket känns jävligt jobbigt.
 
Bjuder på bilder senare idag från tävlingen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback