Gamla pållen

Jag skrev detta inlägg för ett tag sedan men det hade inte publicerats så skriver om det igen.
 
För några dagar sen när jag stod och fixade mig nå mat slängde jag en blick mot bordet och där var en tidning. Och såg att på första sidan var en vit häst. Som alla andra hästmänniskor som ser en häst på en tidning gick jag fram till den och såg direkt att det var min gamla häst Wind Champion. Alla flockades såklart runt tidningen. Ingen hade tidigare tänkt att det faktiskt var han vita hästar är ju ganska lika varandra ;) 
 
 
Champ är en welsh som jag hade ca 1,5 år vi hade han bara på foder. Blev ju ganska snabbt för lång för honom så var tvungen lämna tillbaka honom. Då åkte han till en ridskola vilket var vad jag hade fruktat. Jag ville att han skulle komma till någon som kunde börja tävla med honom i hoppning eller dressyr. Jag började skola om honom till akademiskt. Så kändes rätt surt när han åkte till en ridskola. Men eftersom jag inte var ägare på honom kunde jag ju inte bestämma.
 
Lite bilder sen jag hade honom
 
Tror dock inte att han ville här ifrån eller vad säger ni?
(bilder från lastningen)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback