Dålig update + seg dator

Hej på er igen, Jag vet att det går trögt med Bloggandet just nu. Men pojkvännen är här och då jobbar vi mest och när vi väl kommer in deckar vi direkt. Igår var vi iallafall på en uteritt en snabbis vilket var ganska så mysigt.
Och innan det hade jag ridlektion och det blev pleasure träning och lite pepp talk.
 
Och innan det red jag med halsring vilket gick ganska bra. Var länge sedan vi tränade det men det funkade ändå rätt bra. Idag kommer det bli dressyr på schemat tror jag. Tänkte kanske gå på andra sidan ängen och jobba stenhårt så hon får bli lite anfådd.
 
Kan uppdatera er mer sen.

Kommentarer
Postat av: Tussie

Hej, delta gärna i tävlingen "Önskeinläggen" på min blogg! Tipsa om något du skulle vilja läsa om, och dem 3 bästa önskemålen uppfylls och dem 3 bloggarna får varsin länkning i menyn i ett helt år! Bli länkad och ta en del av mina 100+ läsare per dag. Lycka till!

http://londonryttaren.blogg.se/2012/july/onskeinlagg.html#comment

2012-07-25 @ 14:18:39
URL: http://londonryttaren.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback