Dagens shopping

Var till hööks för att byta in skitsadeln idag osv då jag hade gjort det gick jag och spanade lite och köpte mig en ny westernfilt till tävlingen som är den otroligt vackra färgen lila :D tror rosa blir skitsnygg i det. Och så köpte jag en flughuva till Hamrex som tyvär var för stor. Men vi ska till stugan i helgen så får byta in den då til Xfull.
Har köpte 2 gånger i rad en flughuva som var för liten,,,Bättre lycka nästa gång.
 
Nu ska jag iallfall och smörja upp ridstövlarna och westernsadeln samt ringa några samtal.
Är +30 i skuggan här så måste vänta några timmar innan jag kan rida,, + att jag behöver sannah till träningen.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback