Piaffe y levade.

Börjar få ganska bra anslag till piaff nu men hon tycker det är ganska jobbigt så hon trampar inte lika fint som ett elithäst. Men snart hörrni ni innan februari är slut har vi nog piaffen! Men däremot så sitter ju levaden som en smäck ! Den är det inga problem med. Men ska ta lite hjälp av min privat instruktör när det gäller piaffen. För det hon kan nu har ju jag bara exprimenterat mig fram, och så hittade jag någonting och så blev det piaff.
Men måste kunna jobba mig därifrån jag är. Och då skulle jag behöva lite hjälp. Men har världens bästa instuktör så ja det löser nog sig!
skrev fel i videon ska ju såklart stå LEVADE* inte capriole...men gjorde filmen kl 01:00 så ni kanske förstår...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback