Tömkört Hamrex

Var ganska kallt ute idag men klädde på mig ordentligt och gick ut för att tömköra hamrex.
Fick till några riktigt fina piaffer med han och en riktigt fin och skolad trav samt galopp. Och nu förstår ni att skolgaloppen den går så sakta att man gå bakom! Som ni ser på bilderna har jag väldigt slappa tyglar eftersom att han är mjuk i munnen och ställer och böjer sig bara av att man vikar på lillfingret *LOVLEY*Blev iallafall riktigt nöjd med det passet. Ska testa samma sak då jag sitter på ryggen men ska först kolla med syrran om hon kan filma/fota :)
Imorn blir det att testa hackamore *igen* är ganska taggad på det! Kanske tar och riggar upp en kamera för har nog ingen som filmar/fotar imorgon.
Kul att han ser helt grå ut ! men det är bara frost som bildats då han har svettas och flåsat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Hur har du kunnat lära din häst piaff och skolgallop frånmarken (vagn). Vet inte hur jag ska lära min häst det när jag kör men vore roligt! :)

2012-01-11 @ 23:09:48

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback