Förblindade människor,

När jag fick min första häst Stampede Rose ”Rosa” så var den ingen som trodde att vi skulle kunna ta oss ut på tävlings banan eller liknande, inte ens jag själv trodde det, men ändå så fortsatte jag kämpa. Så småningom började jag se en ljus framtid. Direkt jag började förstå Rosa så visste jag att vi kommer bli ett oskiljbart par.

 

Ingen trodde på att jag skulle kunna nå in till dig och att du skulle få förtroende för mig.

Ingen trodde att jag skulle kunna få dig att gå i form.

Ingen trodde att jag skulle trivas med dig.

Ingen trodde att vi skulle kunna ha kul tillsammans.

Ingen trodde på en ljus framtid för oss.

Ingen trodde att du skulle bli min själsfrände.

 

Det ända dom såg var en omusklad och märgad häst som aldrig gjort bra för sig.

Dom kunde inte se den vackra ängeln i dig, dom kunde inte se glimten i dina ögon,

dom såg ingenting mer än ett enda stort ärr och ett olöst problem,,

Under våra 2-3 första år tillsammans fick vi ALDRIG höra att vi var duktiga eller fina tillsammans. Varför? -Jo ingen kunde se våra framsteg, vi var bland framstegs-blinda människor.

 

- för ca 2 år sedan


Nu: 2011-2012




✮✮All they se was scars✮✮

Inte bästa kvallan men ändå,,


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback