Jag och hästarnas framtid

Fått några frågor om vad jag ska satsa på med mina hästar, Med Rosa kommer jag satsa på pleasure och western riding.
Har ju tävlat nu under ett halvår i tillmesta dels Trail E men hon verkar inte riktigt passa till det ännu hon är lite rädd för bron! hemma funkar det suveränt men det är ju en annan sak på tävlingsbanan. så kommer nog bli pleasure för min och Rosas del. Hon är ju faktiskt 18 nu så kommer ta det lungt med henne och bara försöka ha kul med henne.
Nu dom sista åren. Men det är klart att ni kommer få forsätta se mig ute på banan även efter Rosa vandrat vidare så kommer jag fortsätta tävla med en annan häst.
När det gäller Hamrex har jag inga som helst planer jag håller på att skola han som bäst nu och när det är klart kommer det nog bli horsemanship och kanske lite ridupvisningar, men annars är han ju timmerhäst och är underbar att köra med så det kommer nog bli att köra på bröllop osv :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback