Ridit Hamrex

Kom hem kring 11 någongång och bestämde mig att jag skulle rida Hamrex en stund gick verkligen bra, hade ställt upp kamera osv men den hade typ dött under tiden den spelade in så hade bara filmats 3 min och det var bara då jag skrittade fram honom. Ajja så kan det gå när man inte har någon som kan filma åt en då får man försöka förlita sig på en kamera. Hade faktiskt tänk rida Rosa senare ikväll om min rygg känns bättre. Tänkte då rida på hackamore och sadel. har inte ridit på det bettet med sadel ännu så det ska bli intressant. Ska mixtra lite med det sen ikväll då.
Just tänkte uppdatera er med vad jag gjorde igår. Och det var ju så att jag for till min typ "stödfamilj" och dom har 4 hästar. Sen på kvällen tänkte vi att vi tar och rider lite så jag tog Adam en fin kallblods valack Danne tog Gregor som är en bastant fjording och Josse tog sin lilla shettis Tussi. Ja och så hade vi Mims lös på gården medans vi red för hon kan inte vara ensam,, Så vi red där ute en stund. Blev att jag tränade skänkelvikning i trav.
Funkade as bra faktiskt!
Nu ska vi stressa iväg och hämta höbalar till hästarna
Adam

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback