Nu börjar vi.

Nu börjar vi. Jag kanske börjar att presenterar mig.
Jag bor i en liten by uppe i norrland jag bor i en hästfamilj och vi har 2 hästar än så länge.
Ett kallblod och ett varmblods sto. Hamrex(Hampan) är en kallblods valack som vi köpte för ca 1 år sedan. Han är en körhäst som jag brukar både trava,köra timmer och markarbeta med. Stampede Rose (Rosa) är en häst ajg har fått kämpa med nå otroligt med. Har haft henne i 4 år snart och då jag hämtade henne var hon ett "slaktoffer"..
Kommer skriva mer om hästarna så småningom det är ju faktiskt om dom det kommer handla om.
men även om hur jag vann förtroendet på min svårt ärrade häst Rosa.
Jag själv har ridit i ca 7 år fär olika tränare men har alltid haft hästar nära mig.
Men jag har alltid haft en förmåga att höra hästar viska ,mer eller mindre.
och då jag fick Rosa började väl allting att hända.

- En god häsmänniska kan höra hästar tala, en väldigt god hästmänniska kan höra dom viska.
lets go'

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback