Horses, the best friend you ever can find!

"När du är ledsen är hästen den perfekta vännen, den kommer aldrig avslöja dina hemligheter,den kommer alltid finnas där, att slå armarna om och gråta ut alla tårarna i dess man.
En häst är en underbarvän. Du får alltid hoppa upp på ryggen dens och slappna av i varenda muskel för den håller dig uppe och tar dig till en annan värld, en värld där rykten,svek och problem inte existerar.
Hästen kan inte förklara vad du ska göra när du t,ex mist en vän men den är bra på att trösta dig.
Hästen bryr sig inte om hur mycket du gråter. Den kommer aldrig skratta åt dig eller tycka du är löjlig. Hästens varma hals luktar alltid trygghet då man trycker sig mot den och bara låter tårarna rinna, Helt enkelt en bästa vän.
Mina hästar har fått torka många av mina tårar, dom har fått höra många hemligheter och dom har alltid lagt upp huvudet på min axel eller puffa mig ömt på kinden då jag varit nere..
Hästen har gjort att jag bildat en uppfattning om vad riktig vänskap faktiskt är.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback