Härligare kallblod finns inte!

Efter en lång och tråkig skoldag är det alltid lika härligt att få komma hem till hästarna. Valde med omsorg att jag skulle rida Hamrex på ridbanan idag. Danne skulle också komma och rida på min bana idag eftersom att den var skottad och fin. Började med att inte kräva någonting alls av han mer än att han skulle följa fyrkantsspåret.
Jag har upplevt att han inte alls gillat ridning tills 2012. Har markarbetat varannan dag med honom. Och idag när jag red gick han verkligen som en dröm! fick mycket beröm av min syster och mamma som tittade på då jag red.
Även danne sa att han verkligen ger 110% i ridningen nu!
Jag fick til och med piaff ochd et har jag aldirg fått på han när jag suttit på ryggen!
Måste försöka få någon godhjärtad att filma så ni får se Hamrex då man rider med han för det har ni inte sett va?
Nä nu ska jag gå och ta in kusarna så vi höres!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback