Dagens hackamore träning + barbacka

Gick faktiskt rätt bra på dagens ridpass dock var hon lite sur eftersom hon inte riktigt gillar att man rider barbacka. Det är inte det bästa för min rygg heller men eftersom att min systers man var hos oss så ville jag inte springa med sadeln osv framför näsan på han då han är jätte alergisk.. Har nämligen min sadel inne i huset i vårat hobbyrum för är så pass rädd om den. Den kostade ju mig en förmögenhet så i mina ögon är den värsta guldglimpen!
Bjuder på en video sen idag

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hahahah hej asså gud vad jag älskar den hära med Pundrare eller hur de stavas hahah asså har lust att lägga upp den på facebook eller kan du göra de eller kan jag jag bara diggar den! :D

2012-01-28 @ 20:41:02
URL: http://kaattiiss.bloggplatsen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback