Rosa 2009

Såhär såg Rosa ut Januari om jag inte mins fel 2009 våran första vinter tillsammans...Hon var så himla förfallen och omusklad innan jag bytte till ett annat stall innan vintern 2009.  Jag tog det valet att ta tag i henne och det är det bästa valet jag tagit i mitt liv !
Ångar verkligen inte det!
Skulle kunna skriva en bok om när jag fick Rosa men det blir en senare historia.
Iallafall så var det en som ville se en bild på Rosa från då jag fick henne och jag fick henne 2008 på sen sommaren men har inga bilder sen då så ni får bilder sen vintern 2009
Då:och här hade hon ändå börja gå upp i vikt...
Nu:vintern 2012
'
Vad tycker ni om mitt arbete? :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Snygg hon är !

2012-02-15 @ 11:55:31
URL: http://malinottenback.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback